vinterklimat



En sak ska jag säga er & de är att de är INTE varmt här, -33 visar mätaren. Så jag håller mig inomhus med min kamin, sjukt mysigt:) Annars så mår ja väl bra förutom vissa saker.. men framtiden lär ju utvisa. Sitter och väntar på att Josse ska ringa, hon är och käkar hos robin sen skulle vi höras så förmodligen blir det att spendera kvällen med henne vilket jag tycker låter GREAT!:) Elena, om du läser de här så hoppas jag att du ska ut imorrn, saknar min drinksmakare! Peppar som satan till imorrn, då smäller de brudar!!:D

Nä nu ska jag fortsätta se Las Vegas, HOJ!



Kommentarer
Postat av: Elle ;)

Ofc att jag läser er blogg! vad annars? ;)

Klart vi ska ut, men ballen först sen Olles? =)

2010-01-08 @ 19:41:03
URL: http://skojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0