Teori

Idag har jag varit ack så duktig, steg upp och hade körlektion efter de satt jag och pluggade teori på körskolan i 5 timmar blir som aldrig bättre tycker jag men ändå :)

Sen tog jag ett bad och jag har också hunnit tvätta lite, boka om hotellet (josse gjorde) det blir lule på fredag istället sen far jag+los familia tillbaka på söndag för att kolla på två lägenheter vilket gör att det pirrar lite i min mage men det är dags, mamma måste snart lämna nästet :)

Men nu är det dags att jag bäddar rent i min säng och lägger mig för att plugga lite mer teori :) Vi får höras imorrn :D

Funderar också starkt på att göra en egen liten blogg, typ hur cool jag är, eller hur det är att flytta, ni som vill följa mitt liv sen :)

Får se:D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0