rätt otrött

Dagen igår gick ändå rätt bra, tills jag kom hem..

Började som sagt jobba 6 och kunde inte somna förrän halv 4, när man ska upp 5 är det inte super kul ska jag säga. Jobbade iaf till 11 när jag gick till körskolan för att ha körlektion. Josse som också hade bestämt sig för att vända dygnet(frivilligt dock) frågade om jag ville på stan så javisst. Lite mindre pengar i kosan men vad gör de:)

Var väl hemma sådär kvart i 5 och somnade på soffan, vaknade halv 9 igen och då var jag fortfarande så trött att jag bara gick och la mig, vaknade nu... Vet inte ens vad de är tänkt att man ska säga, jag har hunnit drömma mycket konstigt iaf...

Skulle hinna boka hotell till lule igår också men får göra de idag :)

Nu är det dags att göra sig klar, körlektion jajemen :)

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0