Me and my heart we got issues

Idag har jag varit på stan, solbacken, skolan och hem fram och tillbaka de är rätt skönt med körkort ändå :)

Jag tänkte att jag skulle fixa apuplats idag också, men jag vill inte ens vara nånstans och då är de inte allt för lätt borde kanske fara till lule och göra den men då måste jag bo nånstans så där klämmer skon lite :)

Nu är det bäst att jag att startar en tvätt och packar in håret med hårinpackning :)
Nämnde jag att jag förlänger mitt hår den 7 maj :) Kommer bli helt okej till studenten :)



Bjussar på en liten bild på mig och snyggjosse från nyårs :)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilka ska vara hos dej amanda?:D

2010-01-26 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0