Jan. 1, 2010

Dålig uppdatering från min sida, inte okej men är jag inte på jobbet så är jag på körskolan och sen finns det faktiskt inte mycket till energi kvar efter de!

Julen har varit helt okej, julklappar och grejer i all ära men stämningen är ju den som tar allt!

Har egentligen inte så mycket att säga, nykter nyårs igår med min vapendragande ängel josefin kunde inte känts mer okej att vara nykter :) Tidig kväll också eftersom de var jobb idag (känns rätt vanligt) Imorrn är det jag och los familias som drar till lule, denna gång för att bara shoppa, you can stay calm =)

Nemen lite bilder lämpar sig väl :)



Lite partbilder från annandan då

Kände att det lämpade sig bäst att avsluta inlägget med en liten bild på my knight in shining armor som helt enkelt rockar !!



Nu ska jag väl gokka troligtvis :)
Pussar



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tjej

2010-01-02 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0