Himla duktig egentligen

Idag har jag varit väldigt duktig :)

Jag har

beställt mina stundentskor
bokat tid för nagelförlängning
kollat på studentklänningar
bokat tid för att färga mitt hår
pluggat körkortsteori

Duktigt huh ?

På tal om att det regnar så var jag lite sugen på att vi skulle göra nått, fara någonstans och hitta på nått så jag pratar med josse och om två helger är det vi som sticker till lule för att shoppa, mysa på hotell och gå ut :) Nu är det som bara att tagga upp för att ta igen på nykterheten som vi hade på nyårs :)



Resterande del av kvällen kommer att gå till lite shopping och sen entourage och sen sova i någon timme innan det är dags för jvm, sa jag att jag börjar jobba 6 imorrn bitti? Nae jag glömde de men nu vet ni iaf:)

Pussar så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde jag inte bjuda på ett litet leende kanske?

2010-01-04 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0