från A-Ö

Alkohol: Öl eller sprit, cider är för sött för min smak

Allergi: Inga alls


Armhävningar:
Har verkligen ingen aning om hur många jag klarar idag, tror vi på 1?(A)


Blyg: Är en ganska framåt person så blyg är det nog inte många som tycker


Beroende av: Sömn. Vänskap. Närhet. Kärlek. Mobil. Lypsyl....& mat hehehe


Betyg: Är nöjd över mina slutbetyg i 9:an men fyfan va lat man blir när man går en slapp linje..


Blir glad av att:
Vara bland härliga människor,Lyckas med något svårt, andra som lyckas!:)


Bor: Hemma i mitt egna lilla hus!:)


Dagbok: Hade flera när ja va liten, haha gud vad man skrattar när man läser dom idag :P


Djur:
Har haft 3 hästar men inga nu. Hund & kaniner är vad som finns på gården nu.

 

Drömmar: Har många drömmar och många mål, jag håller tummarna!:)

Dåliga sidor: Hatar att ha fel, säger först tänker sen, högljudd..skrikhash som mamma kallar mig.


Ekonomi: Har sparat pengar från sommarjobb & jobbar så ofta ja kan på firman + andra målarjobb:)


Favoritdryck: oboy & cola


Festar: på tok för mke om ni frågar mina föräldrar men ja är då inte värst! :P


Flyttat:
mamma har flyttat 2 ggr


Fobi:
hm har typ inga... gettingar?


Foto: Jag älskar att se på gamla bilder


Född: 1991


Gillar: Mat

 
Graviditet: Jag har inte varit pregnant ännu & jag vill vänta tills jag är ungefär 24-25 år:)


Gråter: Det händer med jämna mellanrum


Gör dagligen: Går på toa


Hatar: När man inser att man har fel & måste erkänna de..


Hypokondriker: nae de kan jag inte påstå


Imponeras av: Folk som kan sjunga jävligt bra!


Intressen: Hitta på impuls saker. Shoppa. Vara med nära och kära. Festa. Mysa. Se film. Lära känna nya människor. Resa.


Jobb: Har planterat skog i 3 somrar sen jobbar jag på firman så mke som jag får & kan.


Kaffe: med mjölk


Kamera: Äger ingen själv, snor pappsens


Kläder: Det jag trivs i & tycker är snyggt!:) Älskar dock mjukisar :$


Kompisar: Har dom bästa♥


Länder jag besökt: Finland, bulgarien, Norge & Turkiet.


Längd: 1.68 cm.


Mobil: Eriksson


Motto: Life is what you make it!


Musik: Radio är målarens bästa vän


Musikalisk: Älskar att sjunga & ja önskar att ja kunde spela gitarr


Märkeskläder: Äh, inte så noga!


Naglar: Bitar jag på när ja är rädd & nervös


Politik: Uttalar mig inte.


Rakning: På nödvändiga ställen, ja!


Rädslor: Att förlora någon nära vän eller anhörig


Saknar: faffe & tiden i 9an


Samlar: på fina & roliga minnen


Sjukdomar: Har haft några genom åren


Ska göras: äta midda nu!


Smeknamn: Målarn, AnnaH


Sol: kan man annat än att älska?


Sover: älskar älskar att sova


Talang: Vet inte om jag har någon speciell talang, många säger att jag är duktig på att sjunga men talang skulle ja väl inte kalla de


Telefonbok: alldeles för lång sådan!


Tränar fysiskt: Bromsas av ett trasigt knä..


Tränar psykiskt: Går skola


Utbildning: Utbildar mig till målare


Vikt: inget roligt samtalsämne alls..


Ångrar: En hel del saker men jag blickar framåt!


Äcklas av: är inte typen som blir speciellt äcklad av saker & ting


Äter: Det jag vill & tycker är gott


Önskar: Att jag får ha ett friskt & bra liv med en fin familj. Sen att vinna på lotto hade jag inte klagat på..


Saknar mitt mörka hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0