Awesomeness!

Har haft så sjukt bra dagar medans jag har varit borta, jag och josse tog en liten olleskväll i tisdag där vi träffade trevliga pojkar, jodåå !






Sen på onsdag bar det av till pite för att se avatar i 3d, sjukt bra film tänkte jag börja med att säga! Sen måste jag också slänga in att det vart en helt awesome dag hela dagen, tänk er typ björn gustavsson hög som rappar så kanske det hamnar nånstans i närheten :)

Hur snygg var man i 3d glasögon undrar ni? Oskar ville visa!



Skulle mest vilja säga apsnygg (det vill inte säga lite!!)


Imorrn taggar vi ballen (jag och josse ska ha en lugn kväll) men först väntar lite jobb, känns helt okej för mig :)

Bäst jag går:D


PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0