4 Januari


Hejhopp!:)
Blir inte mke bloggande för min del nu för tiden känner jag, jobbar,lever livet & då får man fan inte mke tid till att sitta här. 5 dagar borta & mitt hus ser..förjävligt ut? Kan bero på att man har en bror som inte riktigt har förstått sig på att man plockar bort efter sig. 14 grader i huset,riskak-smulor överallt & bromsspår fulla toan, inte okej! Imorgon blir nog sista dagen på Malmia, iaf för den här gången. Karin har snackat om att dom vill måla om fler hotelrum så vi får se om trion återvänder senare i år!:)


citat av Karin "Alkokillen som brukar komma förbi här varje dag säger jämt samma kommentar, "till&med hundar är så dumma att dom inte röker" då blev ja så jävla sur så ja svara " nä kanske inte men dom är så dumma att dom äter sin egen skit"



På fredag brudar!♥



Åter till städningen, vi hörs!:)

Kommentarer
Postat av: moster

Ja du Anna... Tycker nog att broder själv ska städa efter sig!! Men vi faller lätt in i "tjejrollen" att det är vi som ska städa och killar ska "meka"...

2010-01-05 @ 17:16:15
URL: http://mammatanten.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo de tycker jag med, dock kan ja inte låta de se ut såhär till nästa gång han kommer hem för då blir jag tokig!

2010-01-07 @ 13:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0