2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gör man nog varje år. Tog körkort, utlandsresa med vänner, åt på olles för första gången osv.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har oftast inga nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
En gammal vän som ja ha gått samma klass i från 1an till 9an fick barn.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej,tack för de!
5. Vilka länder besökte du?
Turkiet va nog de enda :P
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer resor absolut!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
1 maj
8. Vad var din största framgång 2009?
Jag har försökt jobba så mke som jag fått för firman
9. Största misstaget?
Jag är bra på att tänka före jag handlar, så kommer ej på något nu
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
knäoperation, sen flera kraftiga förkylningar
11. Bästa köpet?
Min turkietresa!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag vet inte riktigt säkert..en blandning mellan mat, kläder och resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mke som gjorde mig glad!:)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alla låtar vi lyssnade i min bil när ja hade tagit körkort.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ganska lika tror ja:P
16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Rest mer, vågat mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat lite mindre hehe
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen
19. Blev du kär i år?
Yes, but it didn´t turn out so well
20. Favoritprogram på TV?
One tree hill, 90210, CSI & Criminal minds :)
21. Bästa boken du läste i år?
hmm.. har läst en i år, asyl.
22. Största musikaliska upptäckten?
Melker=)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En trevlig dag men tyvär krossade någon mitt hjärta
25. Något du önskade dig men inte fick?
vet inte än, 2010 lär utvisa :$
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Gick ut skolan, tittade på studenterna, fikade gott & festade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det är ju svårt att veta :P
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mycket svart stilrent.
29. Vad fick dig att må bra?
Alla som jag håller kär♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
hmm, finns många!
31. Vem saknade du?
Pitebrudarna!
32. De bästa nya människorna du träffade?
Måste nog svara tjejerna i skehamn!:)


Kommentarer
Postat av: Nicklas

du är jätte vacker Anna :D :]

2010-01-01 @ 05:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0